Friday, December 28, 2012

menduga


Aku tak tahu macam mana perasaan tu...
Bila suatu hari nanti, satu-satunya best friend aku pergi buat selamanya...

Kawan yang paling baik, paling rapat. Sejati.
Hari ini meriah, huru-hara, sembang meribut.
Tiba-tiba esok senyap, hilang sekelip mata. 
Hapus.

Rasa bisu 
sebab tiada lagi teman untuk aku bergebang kencang.

Rasa tuli 
sebab tiada lagi teman yang nak bising-bising bagi nasihat, kacau, usik-usik aku.

Rasa kosong 
sebab tiada lagi teman yang selalu datang kacau hidup aku, ajak jalan-jalan, pau maggi kari aku, hack facebook aku post status macam bangkai.

Rasa hilang 
sebab tiada lagi teman yang faham situasi aku, tolong aku bila aku hilang punca, soulmate aku, sekepala dengan aku....

MUNGKIN saja. Aku tak tahu.

aku belum bersedia untuk semua ni.

No comments:

Post a Comment