Friday, December 28, 2012

keletah Heroes




aku bukan sesiapa...

BULAN 
aku tak dapat capai

MATAHARI 

aku tak dapat tatap lama

BINTANG 
aku tak dapat pungut

BAYU
aku tak dapat kirimkan pesan untuk membelai mu

aku bukan SUPERMAN yang mampu terbangkan kau ke angkasa secara percuma untuk menikmati keindaha malam semesta.

aku bukan SPIDERMAN yang punya kamera mahal untuk tangkap dan miliki gambar-gambar manis kau.

aku bukan THE HULK yang sanggup melindungimu dan menerima berjuta tan sinar radiasi kemudian bertukar menjadi mutan.

aku bukan IRONMAN yang punya teknologi tecanggih untuk keselesaan kau.

aku bukan ahli THE AVENGERS.....

tapi aku punya hati perasaan seperti mereka
seperti SUPERMAN & LOUIS LANE
seperti SPIDERMAN & MARY JANE
seperti HULK & BETTY ROSS
seperti IRONMAN & PEPPER POTTS

No comments:

Post a Comment